Be good and tell about it: klanten laten vertellen wat we goed doen, eventueel ook met filmpje zowel eindklant als BP. Plus deel werken bij wijzijnloek en dan ook de vacatures.

Misschien ook klantcijfer en NPS hier delen?

0. Kijken welke aanpassingen doorvoeren nav feedback hieronder.

1. SEO/SEA checken

2. Verplichte AOV pagina maken + in menu bovenin + in links in footer

3. Linkedin campagne zie mijn aantekeningen/mail

4. Vervolg planning maken

5. Nog meer symbolen downloaden

6. Nieuwsbrief inschrijvingen koppelen aan lijst nieuwsbrieven in mailchimp en of losse lijst in sheets en bestaande daar dan ook allemaal toevoegen.

7. Voor intern gebruik heatmap pagina maken of losse tool

Nadenken aanpassen in:

Voor professionals en voor ondernemers mogelijk aanpassen in:

Ik wil zelf aov advies | Samenwerken met WijZijnLoek | Meer info

Daarn aast dit nog gebruiken?

WijZijnLoek en Wij Zijn op een missie. Een missie om te zorgen dat elke ondernemer in NL toegang heeft tot het best mogelijke AOV advies, voor een prijs die voor iedereen betaalbaar is.
Nog steeds laat het grootste deel van de ondernemers zich niet goed informeren over hun risico bij arbeidsongeschiktheid of hebben ze een polis die niet meer aansluit bij hun eigen situatie of de markt.
WijZijnLoek helpt ondernemers rechtstreeks en via tussenpersonen, accountants en andere partijen (ander woord zoeken) om zo te zorgen dat iedere ondernemer weer met een gerust hart kan ondernemen.

Mogelijk nog toevoegen:

WijZijnLoek, waar AOV geen bijzaak is.
Bij huisstijl ook PUNT duidelijk gebruiken? 
AOV isd belangrijk. PUNT. 

————————————————

Mogelijk opnemen:

Professioneel waar het moet, persoonlijk waar het telt. \ We maken het makkelijker, maar nooit afstandelijk \ brand promises uit SU ppt werkboek

WijZijnLoek. Zodat jij onbezorgd kunt blijven ondernemen

Braintoss laatste voice memo)

——————————————————————————————————————————————————

Feedback:

WJ:

[16:24, 26-06-2025] Wichert-jan Van Aalderink: Erg leuk en boeiende tekst. Mogen de zwarte randen worden vervangen door iets met een kleurtje, eventueel subtiel donkerblauw ,zoals nightblue

[16:27, 26-06-2025] Wichert-jan Van Aalderink: Midnightblue

[16:27, 26-06-2025] Wichert-jan Van Aalderink: Eigenlijke alle zwarte kaders en buttons in bijv. Midnightblue

[16:28, 26-06-2025] Wichert-jan Van Aalderink: Ik vind het een beetje triest zo en mede door het zwarte ook net te weinig fleur en 'ontspanning'

——————————————————————————————————————————————————

Viv:

Bij mijn foto kleur en naam en functie (oprichter)

Bij andere plaatjes kijken naar kleuraccenten/filters

Bij plaatje voor professionals echt andere foto

——————————————————————————————————————————————————

Emmy:

Mobiel misschien tekst wat groter.

Op mobiel breekt “AOV is misschien niet je specialisme. Maar wel je verantwoordelijkheid niet netjes af.

——————————————————————————————————————————————————

Paul:

Paar dingen die me opvallen:
1. Boven de fold staat: Een missie om te zorgen dat elke ondernemer’ in direct onder de fold staat “WijZijnLoek helpt ondernemers én hun adviseurs, van boekhouder tot tussenpersoon, zodat iedere ondernemer met rust en zekerheid kan blijven ondernemen.” —> mij als leek niet 100% duidelijk wie je klant is: de ondernemer of de adviseur/tussenpersoon? Of beiden? In de navigatie staan wel beiden maar dan wellicht de tekst boven de fold wat aanpassen.
2. ⁠Daaronder staat een kopje ‘voor ondernemers’ en ‘voor professionals’ —> is een ondernemer geen professional? Wie spreek je aan met ‘professional’? In de zin daaronder staat weliswaar ‘tussenpersoon, accountant of verzekeraar’ maar, net als m’n punt hierboven, voelt wat diffuus qua ‘ideale klant’
3. ⁠Als ik klik op ‘boek vandaag nog een kennismaking’ en dan ‘voor professionals’. De eerste titel is vervolgens ‘Plan een demo’ . Een demo impliceert een (saas)product. Is dat zo? Want is me vanaf de landingspagina niet duidelijk.
4. ⁠Bij het doorklikken naar de boekingsmodule zie ik nog een ander logo staan; is dat bewust?
5. ⁠Meer algemeen: de ‘pijn’ die je oplost kan denk ik nog krachtiger benoemd worden. Ben je een pijnstiller of een vitaminepil? Ik weet dat veel ondernemers geen AOV hebben vanwege de (verwachtte) kosten. Dus nemen ondernemers geen AOV met alle risico’s van dien. Ik wil niet zeggen dat je tranentrekkende verhalen van ondernemers moet tonen met een ‘had ik maar..’ -verhaal maar wellicht werken wat statistieken wel. Het % onverzekerde ondernemers in NL? Het aantal ondernemers dat per jaar arbeidsongeschikt raakt en geen verzekering heeft? Of juist de pijn van de ‘hassle’ bij het uitzoeken/regelen van je AOV? Iets van: ’60% van de ondernemers heeft geen AOV terwijl 2 op de 10 ondernemers per jaar te maken krijgt met tijdelijke of blijvende arbeidsongeschiktheid. WijZijnLoek geeft je binnen 24 uur een eerste kostenraming en heeft je AOV binnen 7 dagen geregeld (oid).

Maar ik weet niet of ik nu de forumregels overtreed met m’n feedback? (Zo ja, excuses). Succes!

——————————————————————————————————————————————————